Thursday, July 29, 2010

BiTTeR HeaRt~




My heart is crying, i feel like dying..




A : Kenapa mesti dia kawin?
B : Dah smpai jodoh dia laaa..
A : Why now?
B : Bcause sooner or later, dia kawin jugak..
A : Hiii, aku xsuka..
B : Aku pon..
A : Kau faham tak? Aku xbleh terima..
B : Aku faham..tpi nak bt camna..mcmtu la jugak dia rasa..bila kau kawin dulu..
A : Tpi aku xbleh terima..
B : Kau ingat dia boleh?
(Esoknya, si A amik MC sebab demam..kesian,)


Y : Jantung aku brdebar2, tak bhenti2 dari tadi..
Z : Abis, mcmana kalau dia kawin nanti??
Y : Kalau bleh tolonglah jgn kawin..
Z : Hmm, its not fair for him too..
Y : Tauu, tpi tolonglah not now..Aku xleh imagine laaa..
Z : Abis tu?
Y : Hiii, aku benci perasaan ni..
Z : Aku pon..
Y : Rasa nak demam laa..


Ngendong anak yang dah berat, besar panjang..
dan yang dlam perut seakan rasa sedikit menendang..
Masih adakah yg sayang?
I pon rasa nak demam :(((
(Ntah apa2 laa kan?? Harap semuanya brtenang)


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...