Wednesday, January 6, 2010

Wat The....??



Memulakan Tahun Baru dengan mode sentimental-berhabis masa di katil saja selain lalok menelan ubat sakit kepala..disebabkan demam selsema yg tak berkesudahan dan keperitan sakitnya kerongkong..membuatkan waktu bergerak perlahan..

Mungkin perubahan cuaca yang tak menentu menerbitkan mentari di waktu siang dan membawa mendung berarak kelabu menjelangnya malam..dan juga terkadang mendatangkan hujan rahmat di pagi buta mengendong anak dan payung ke tempat kerja dan berkipas panas kala tiba waktu merebah badan melelapkan mata..(Wahh, bahasa..oh ya SPM A1 ya..)

Selain itu berdebar sungguh akhir-akhir ini..tunggu dan lambat..perit dan penat..dan ternyata keputusan negatif beerti tiada rezeki menanti buat kami..tak mengapalah kerana Tuhan pasti menjanjikan yg terbaik suatu hari nanti..Yakini itu kerana yg merancangnya kita..Dia yang tentukan segalanya! Apa dikisah orang yg sibuk bertanya..

Di tempat kerja semua masih seperti biasa..sibuk, buat2 sibuk, menyibuk dan penyibuk sentiasa ada.. Isnin riuh bagai broker pasaran saham..Jumaat petang sunyi dan semua hilang...dan kisah drama hot belaka..hahah.. Fantastik dan Plastik! - Mengapa manusia suka bermuka-muka?

Oh Cinta Mati akhirnya bersuara..hati gulana merasa lega..ternyata ramalan silap belaka..masih berbaki perasaan sayang itu..jauh di pelusuk kalbu..hanya itu yg mahu ku tahu, percayalah hanya setakat itu..yg lain tak penting bagiku!!



5 comments:

RaiN said...

BM u dasyat Babe..no wonder..

Err.dah teruk sgt flu tu..take some rest laa..
Hmm.so where do i stand?
sibuk, buat2 sibuk, penyibuk ke menyibuk..?
Kitorng mane der ilang..cuma u yg slah pandang..hahah..
Eh, i mmg suka Mulan, she's red HoT..ad Cinta Mati-very layan..

~ShaFeRLicioUS~ said...

Baru nak tau kerr...? Huh! U jugak yg ckap i jiwang karat..bt2 lupa..

I dah ckup high makan ubat n tido jer keja..

u stand in suma kategori sibuk tuh..hahah..

Eleh..pegi site ke pegi menyiasat..?

she's flawless..n hot kann??
Cinta Mati best sgt..

hOOdedLicIOUS said...

errr..knapa ya...but i loike the susunan kata..

~ShaFeRLicioUS~ said...

Hoode..
i pon suka gak..syok sendiri blehhh?? heheheh

asZmin said...

salaam..

keep on writing like this la sister.. lagi terserlah keunikan dan kelangsungan ayat serta seni diri....

sangat best! mcm baca novel!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...