Thursday, October 22, 2009

HaRD Rock BLast!


27th September 2009-Sunday

HARD ROCK HOTEL PENANG

Batu Feringghi


Duo RocK aFella


DD : Obsess to camera
CC : Obsess to aeroplane
Mimi : Obsess toward herself..
Hahah


Love, Love, Never end my loveee..



Mommy said : Come on POse..
Not Nose!



Mommy n Me



and again..



And Again..!!



The Beatles Man



Daddy i saw this chicky chick!




Let me goo..she wave at me!
(Seriously that lil girl sgt cun! Thats my boy! wink!)



Mommy signature pose!



Can u spot the not?







Flash the vision



"Welcome back my friend,
the show that never ends.."
Say Mr Elvis


Wearing Beatles wif Beatles



MJ My Man!
WELCOME TO HARD ROCK HOTEL
PENANG



















3 comments:

CIK NANA said...

ish, bb c nie susah tul nak tgk kamera.. aiyak!

Drama Mama said...

best eh hard rock hotel? my SIL pi last week rasanya tapi tak dapat feedback lagi hehe

~ShaFeRLicioUS~ said...

Kak Chik :
Dia kan mahal..dah tu bz pulak..hahah

Bai : Tgok macam best la kan? xde chance nak gi stay lagi..
haaa..nanti u story mory eh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...