Wednesday, April 1, 2009

~SakiT JIWa~


Pada awan kulihat bentukkan wajahmu
Tapi hanya aku yang tahu
Hanya aku yang mampu lihat itu
Wajah kecintaanku
Hanya aku

Pada bulan kulihat redup bundar matamu
Tapi hanya aku yang tahu
Hanya aku yang mampu lihat itu
Mata hatiku
Hanya aku


Bagai awan kau takkan kekal disitu selalu
Kala sang bayu merayu mengheretmu dari aku
Kau pasti berlalu pergi
Menuju satu destinasi
Menghampuskan mimpi-mimpiku
Untuk bersama kamu


Bagai bulan kau takkan selamanya bersinar lagi
Kau pasti ketemukan mentari mu
Lalu jauh meninggalkan aku
Menuju jalan pasti
Meranapkan impian-impianku
Untuk hidup denganmu

Dan yang tinggal aku..
Kau akan tinggalkan aku
Seperti yang pernah kau tinggalkan
Sungguh menyakitkan
Sungguh menyakitkan


Sakit Jiwa By Shaferrihaiza


"LOve is Me n U"



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...